Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/ kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SRP FINANCE SP. Z O.O.
Kilińskiego 2

59-220 Legnica

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem będąc konsumentem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SRP FINANCE SP. Z O.O.
Kilińskiego 2

59-220 Legnica

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Przykładowy formularz (kliknij)

Niezależnie od tego czy reklamujesz, czy zwracasz towar, najpewniejszą drogą jest uprzedni kontakt z nami drogą mailową lub telefoniczną, aby potwierdzić możliwość wymiany, zwrotu, reklamacji itd. Niektóre produkty, takie jak środki chemiczne, higieniczne i produkty realizowane na zamówienie posiadają ograniczenia w zakresie zwrotu i wymiany. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl